Maşini pentru cei ce merită !!!

Am aflat acum la ştiri de un proiect de lege pe linie de circulaţie rutieră care îi pune în mare dificultatepe cei care nu-şi plătesc amenzile de circulaţie, vor rămâne fră autoturisme sau mai rău vor ajunge în centre de detenţie!
Hai d-lor guvernanţi, da-ţi formă finită legii să fie aplicată şi astfel să mai combatem blocajele şi aglomeraţia din trafic!
Acum să te văd, SLOBOZIA BRADULUI!!!

Etichetat cu: , , , , , , , , , , , , ,
Postat in Legea
10 comentarii la “Maşini pentru cei ce merită !!!
  1. kh1ss spune:

    Legea e ok. Da abia astept sa o vad aplicata.

  2. tedy 2009 spune:

    Frate tu ce o sa faci tigaia ta?

  3. tedy 2009 spune:

    Frate tu ce o sa faci tigaia ta? Cunosc pe cineva la REMAT….inca mai poti lua un ban….te bagi?

  4. OMU spune:

    Tedy, m/ai facut sa 😀 😀 😀

  5. supravirtual spune:

    Asa cum ti-am raspuns si la comentariu, eu sint impotriva aberatiilor de genul asta. 😉

  6. OMU spune:

    Supravirtual , de/ai fi şi un pic realist ai şti că în alte ţări se poartă această lege, poate cu mici diferenţe!

  7. OMU spune:

    Tedy o9 , m-am mai gândit, nu sunt în pericol că eu abia prin 80 km. la oră cu tigaia, aşa că o păstrez să nu cad în păcat!

  8. supravirtual spune:

    N-are importanta daca cine o face sau nu, tot aberatie e. 😉

  9. Lau007 spune:

    hai sa aberam!

  10. Roxana spune:

    Mai sunt multe de schimbat in tara aia si dup’aia sa treaca la „ridicat” masini. Desi niste tigani….pardon rromi pietoni mi-ar placea sa vad…la racoare.

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
