Bravo Bistriţa, Braşov, Craiova…. poate şi Galaţiul

Am asistat neputincios la meciul de fotbal în care Steaua a fost bătută ( la penality ) de ultima clasată din Liga I !
Cred că şi anul acesta o să-mi ” îngheţ” afecţiunea pentru Steaua şi voi aştepta să vină campionatul următor……….
Înfrângerea a venit aşa de prost, tocmai vroiam să mă laud printr-o nouă postare că am fost în Ghencea la meciul tur cu Fenerbahce !
Mă mai gândesc!

Etichetat cu: , , , , , , , ,
Postat in Altele
10 comentarii la “Bravo Bistriţa, Braşov, Craiova…. poate şi Galaţiul
  1. s-o ingheti? vrei sa te caute Smarandescu? 🙂

  2. OMU spune:

    :D, why not ?

  3. Andrei Lefter spune:

    Imi pare rau sa te dezamagesc, dar Galatiul n-a fost la inaltime. 😉

  4. OMU spune:

    ms, prietene, Andrei, ai mai intors si tu un pic cutitul 😀 !

  5. Lau007 spune:

    Iubim fara regrete Dinamo, iubim fara regrete Dinamo! Super tare Bibiskov, sunt fan al acestei valori de la Stelutza Gaozutza Prostutza!

  6. OMU spune:

    M-ai închis dar poate va veni soare şi în Ghencea !
    Oricum tu nu erai cand am ales eu să ţin cu Steaua , clubul românesc de fotbal cu cea mai importantă activitate în cupele europene şi rezultate pe măsură !
    Nu-ţi dau situl Stelei pentru că-l ai deja ca orice om invidios pe capra vecinului ! 😀

  7. tedy 2009 spune:

    Pentru Lau007 si OMU : un mers pe jos pana la Putna Seaca si uitati de Stelutza Prostutza si Dinamo 17 Natarai

  8. OMU spune:

    OK . 😀 Lau , ai pus/o la cat te stiu eu de activ ! 😀

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
