Hai Steaua !!!!!

Am vrut ca această postare să fie un imbold pentru echipa mea preferată de fotbal STEAUA BUCUREŞTI , dar chiar acum este condusă deja cu 1-0, în urma unui fault în atac al turcilor nesemnalizat de arbitru şi pe fondul neatenţiei în apărare ( lucru cu care m-am obişnuit deja ) !
În urmă cu 2 săptămâni m-am dus ( pentru prima oară) în Ghencea şi am inaugurat premiera mea cu o înfrângere a favoriţilor . Azi postez imagini de la stadion, ( STEAUA A EGALAT ŞI JOACĂ FOARTE CURAJOS ) magazinul Stelei, mascota Stelei şi sper ca echipa Steaua să obţină 1 punct în deplasarea de la Fenerbahce !
Nu am dat ” PUBLICĂ” şi turcii conduc din nou :2-1 ( greşeală de apărător ).
Mai sper pentru că ocazii avem şi jucăm curajos şi avem atitudine , nu suntem popice cum am fost în Ghencea, merităm 1 punct ! HAI STEAUA!

Etichetat cu: , , , , , , , , , , , , , ,
Postat in Sport
6 comentarii la “Hai Steaua !!!!!
  1. Lau007 spune:

    Asta e valoarea fotbalului mioritic!
    Mi s-a mai alinat suferintza cu infrangerea asta dulce a oitelor! Sper sa se prabuseasca avionul cu voi…”noaptea e un sfetnic bun!”

  2. Lau007 spune:

    Din pacate nu s-a prabusit….

  3. OMU spune:

    prost gandeai acum 3 ani , laurentiu ! la fel si acum…..

  4. Anonim spune:

    Aparaaa Tatarusanuuu!

  5. Lau007 spune:

    Aparaaaa Tatarusanuuu! Olaaaaa John! Heloo

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
