Ce înseamnă PSD , dar PD-L ?

PSD – preşedinte în seara de duminică 😀
PDL – preşedinte în dimineaţa de luni 😀

Etichetat cu: , , , , , , , , , , , , , ,
Postat in De râs
5 comentarii la “Ce înseamnă PSD , dar PD-L ?
  1. tedy 2009 spune:

    Ma Valy sunt vizitatorul nr.6005 si te intreb cand te apuci si tu sa scrii ceva interesant?

  2. OMU spune:

    Ca la loz în plic ! Mai încearcă ! 😀
    Mulţumesc de vizită ! Ai fost singurul care a trecut pe aici azi ! 😀 😀 😀

  3. tedy 2009 spune:

    Nu te scap din ochi nici aici,dar am si eu o limita. Te rog respectuos sa iesi cu ceva incitant si atractiv,ma plictisesti cu tenta asta portocalie,te rog!

  4. OMU spune:

    Mă conformez, dar pentru că stăm mult împreună ( sâc ) ai să cunoşti şi viitoarea postare ! 😀

  5. tedy 2009 spune:

    Nu putem sta impreuna,nu-mi plac baietii!

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
