Ţigări pe şustache ! :D

          Pentru că aşa e în weekend pentru majoritatea familiilor, astăzi am fost şi eu în Piaţa Moldovei pentru cumpărăturile săptămânale.

          Am găsit să cumpăr chiar şi ţigări de contrabandă  care-mi erau oferite de către cunoscutele purtătoare de rochii multicolore, vegheate îndeaproape de mustăcioşii pălărioşi combinatori de telefoane tot la negru . Coloratele rroame 😀 aveau o oarecare ” fereală” deoarece nu afişau produsul, ci printre dinţi şopteau fiecărui  trecător : „ Ţigări, ţigări , am ţigări !” Un bărbat s-a oprit şi după ce au discutat am auzit cum rroama 😀 a spus : „Vino după mine ! „, şi duşi au fost  !

Etichetat cu: , , , , , , , , , , , , ,
Postat in Legea
8 comentarii la “Ţigări pe şustache ! :D
  1. Roxana spune:

    Si ca un cetatean aparator al legii ce masuri de prevenire si pedepsire ai luat? :))

  2. BdV spune:

    OFF-TOPIC: Da si tu o mana de ajutor aici

  3. tedy 2009 spune:

    Ptr.”Roxana” : a tras aer in piept !

  4. OMU spune:

    # Roxana, eu am publicat in calitate de cetatean si astept ca „aparatorii legii” care au si competenta teritoriala sa ia atitudine ca nu e greu !

  5. tedy 2009 spune:

    Aparatorii legii au coborat la „APARATORII PATRIEI”,urmeaza statia „SPAGA” cu intrare in buzunarul drept!

  6. Roxana spune:

    Sa ia atitudine nu e greu, dar ce se rezolva?! Si daca ii „rezolva” pe toti, la cine se mai apeleaza cand e nevoie de „atentii”. Lantu’ slabiciunilor 🙂

  7. ioceldeaproape spune:

    Normal să tragă aer în piept şi să meargă mai departe. Ce vroiaţi să treacă la plantat gogoşari?

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
