Şi la mine a fost Dragobete…..

             Nu ca să mă laud , ci doar ca un răspuns la postarea lui Dan Braşov !

              Şi eu am sărbătorit Dragobetele tot printrun gest rar : Am ieşit la o pizza ! Asta pentru că pulpe la tavă gătesc acasă fără motiv cel puţin o dată pe săptămână pentru că e mâncarea mea preferată, după care băutul unui vin natural, de la producător cumpărat, reprezintă punctul culminant sau poate chiar extazul 😀 !

Etichetat cu: , , , , , , , , , , , ,
Postat in Altele
5 comentarii la “Şi la mine a fost Dragobete…..
  1. Lau007 spune:

    Am inteles de ce esti rotund!

  2. ioceldeaproape spune:

    mmmmmm….yamiiiiiii

  3. iulia spune:

    La Casa Vranceana, nu? Si pe mine m-a uimit cat de mare poate sa fie o pizza mare!

  4. OMU spune:

    Da, Iulia, la Casa Vrânceană, însă m-am grăbit datorită prezenţei fumului de ţigară !

  5. danbrasov spune:

    Hahahahaha, buna replica ! :)))))))))

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
