Analize medicale …..

            Mă aflam acum 2 zile în Clinica Sante, amplasată pe str. Ana Ipătescu, din Focşani si am asistat la discuţia dintre un bătrân venit să-şi facă analizele şi asistentă :

– Doamnă, dar costă mult analizele ?

– Preţul este în funcţie de ceea ce supuneţi analizei sânge, urină, materie fecală, precum şi de numarul de analize pentru fiecare probă examinată !

– ???? !!!!

– De exemplu, ieri, un domn în vârstă a făcut analize care l-au costat 8 milioane de lei vechi ! 

– Păi cu banii ăştia mai degrabă mă îngroapă rudele !!!!

😀 😀 😀  Am râs toţi cei prezenţi, dar ulterior mi-am dat seama că e un râs de supărare  şi nu de bucurie aşa cum l-am perceput prima dată !

Etichetat cu: , , , , , , , ,
Postat in De râs
2 comentarii la “Analize medicale …..
  1. tedy2009 spune:

    Omul avea perfecta dreptate ,e de plans cine ramane sa il ingroate nu cine moare!

  2. căpcă1 spune:

    de demult, cand murea unul de-al lor, dacii radeau…erau fericiti, ei nu trebuiau sa-si faca analize!

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
