Arde „Groapa” de gunoi :D

                Foarte mediatizatul joc de jotbal, care va avea loc miercuri 17.03.2010 ora 20:30 în „goapa de gunoi”  (sau cu gunoaie ?) din Stefan cel Mare, va avea  un spectator special !!!

                 Eu, stelist mai puţin decât antidinamovist, dar spectator la tribuna O a galeriei dinamoviste !

                  Sper să nu-mi trădez apartenenţa stelistă şi să iau bătaie  după vreunul din cele 3 goluri pe care steliştii le vor înscrie !!!

                   Mai bine mă abţin şi plec la toaletă să mă bucur ( la fel ca în reclama de la Coca-Cola ) !!!

Etichetat cu: , , , , , , , ,
Postat in Sport
11 comentarii la “Arde „Groapa” de gunoi :D
  1. Nicu spune:

    Felicitari! Ati dat intr-adevar 3 goluri. Dovada: aberatiile se platesc intodeauna!! Noapte buna!

  2. Lau007 spune:

    Un celebru vers din galerie: Anul asta , pula e in ghencea…..anul asta pula e in ghencea!

  3. Andrei Lefter spune:

    Felicitari pentru meci: N-ATI JUCAT NIMIC!
    Iar (alba ca) Zapada e idolul meu. L-a batut cu mult pe Dolha. Bine dracu’ ca nu s-a accidentat ca era nasol! ;))

  4. OMU spune:

    Ignorându-l pe Lau007 cu lozinca lui cu tot, ţin să-ţi spun ,Andrei, că nici Dinamo nu a jucat fotbal ! În galerie chiar se mirau câinii: Bă, ce dracu, ori e blat ?
    Scorul nu reflectă realitate şi eu oricum recunosc faptul că dintre cele 2 echipe Dinamo a fost mai bună, dar numai dacă ne raportăm la aceste 2 echipe care nu au jucat nimic, în rest VARZĂ ambele !!! Chiar şi Lau007, dinamovist „până la moarte” recunoaşte că în stilul acesta niciuna din aceste 2 echipe nu vor lua campionatul !
    Zapata, NU E VINA TA !!!

  5. tedy2009 spune:

    Reclama era la bere,dar la tine este scuzabil nu bei decat tuica,samahoanca,de pufoaica sau electrozi!

  6. OMU spune:

    tedy2009 Sau poate la bere, nu mai stiu…, de fapt mi se pare ca ai dreptate ! Tot mai buna/i tuica 😀

  7. Turcu cel prost (inconfundabil) spune:

    …da bree!

  8. Stelistman spune:

    Noua culme a fotbalului: sa bati Steaua de 2 ori intr-un sezon si sa fii tot sub ea in clasament.Mars la cotet javrelor, sa nu plangeti dupa meciul de la galati.

  9. OMU spune:

    Bravo, domnule stelist ! Strangem randurile sa fim uniti, dar echipa e varza si spun asta deoarece am fost in Stefan cel Mare si am vazut ceea ce de fapt nu au jucat ! Imi doresc ca CFR Cluj sa castige toate meciurile de acum inainte pentru ca Steaua oricum nu are sanse la campionat, iar dinamoviştii să o ia din nou în mână pt. că Borcea a declarat că nu e posibil sa mai piarda acest campionat !
    P.S. Din păcate la Galaţi au triumfat căţeii !

  10. Stelistman spune:

    In locul Stelei prefer Vasluiu`, de dragul Moldovei si al lui Lacatus.

  11. auras spune:

    dar steaua este echipa?
    e doar o intrebare,poti s nu rasp ,k lumea stie k nu este!mint!este echipa de hochei

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
