Pentru mama !!!! ( NU E POSTARE )

                    Pentru ca , aflata in Italia, nu poate intra pe contul meu de Hi 5  sa vada fotografii cu nepoata si tinand cont ca stie sa-mi acceseze blogul, imi permit sa postez cateva fotografii cu fiica mea :

             E bine, mama ???

Etichetat cu: , , , , , ,
Postat in Altele
8 comentarii la “Pentru mama !!!! ( NU E POSTARE )
  1. PATRICKdan spune:

    o bucurie asa de mare, te face sa te percepi si, sa intelegi, ca esti implinit …
    sa va aduca bucurie !

  2. frumoasaaaa:X
    Sa-ti traiasca!

  3. OMU spune:

    PATRICKdan si MidSuMmEr NiGhT’s DrEaM, va multumesc pentru urari !!!

  4. danbrasov spune:

    Ma bate gandul sa mai fac un copil 😛

    Sa va traiasca si sa va bucurati de ea in fiecare clipa!

  5. OMU spune:

    Dane, nu te „bate gandul”, ci te indruma Domnul ! Multumim de urare si iti dorim multa sanatate tie si familiei tale !

  6. sever spune:

    Felicitari colega, iti urez sa ai putere sa-i oferi tot sprijinul de care va avea nevoie. Ma bucur pentru tine….

  7. OMU spune:

    # sever : Multumesc pentru urarile tale si-ti doresc si eu tie sa te bucuri de linistea si frumusetea propriei familii , dar si de copii tai !

  8. agathapurple spune:

    bebeeeeeeee 🙂 :*

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
