Puteti viziona C.M. de fotbal ?????

                 Eu NU !

                 Am incercat aseara la meciul  Uruguay / Franta 0-0.

                 Am recidivat azi si am rezistat doar o repriza la Anglia / S.U.A. 1-1 ( la pauza) si nu am putut mai mult . O sa astept rezultatele finale si rezumatele la stirile din sport.

                  De ce ?

                  Ma ia o durere de cap si o stare de nervi insuportabile de la acel zumzet stresant ce se aude de pe stadioane din instrumentele de suflat al spectatorilor. Vuvuze sau care dracu o fi denumirea lor dar zgomotul chiar streseaza enorm ! Sau sunt eu sensibil ??? Consider in continuare ca e mai placuta vizionarea unui meci de fotbal cu scandari si incurajari ale spectatorilor decat cu acest ZUMZET insuportabil !

            P.S. Cel mai nasol e ca nu poti urmari meciuri de fotbal pe „MUTE” !

Etichetat cu: , , , , , , , , , ,
Postat in Sport
5 comentarii la “Puteti viziona C.M. de fotbal ?????
  1. PATRICKdan spune:

    Vali, credeam ca nu poate fi ceva mai antipatiq decat acele trompete care se aud la meciurile de Champions League din Ucraina si Rusia !
    se vede treaba, ca m-am inselat….
    fuck ceva pe ele de vuvuzele…

  2. OMU spune:

    #Patrickdan : asa este! Chiar acum la Tv Dani Otilse vaita de acelasi zumzet insuportabil si a dat solutia ca vizionarea partidelor de fotbal sa se faca in timp ce ascultam, la volum maxim, muzica , indiferent de gen 😀 ! 😀 Eu nu pot achiesa la aceasta idee !

  3. alibus spune:

    exista cica workaround-uri pentru filtrarea acelui sunet, dar nu le-am incercat inca.

  4. OMU spune:

    #alibus : Nu stiam ! Acum constat ca tot mai multi oameni se vaita de acest sunet enervant in diverse ziare si chiar la emisiuni Tv , fapt pentru care trag concluzia ca nu sunt chiar eu de ” nu ma deranja ” , ci e o stare de fapt ! Ba, mai mult, am inteles ca se vor comercializa vuvuze cuare vor emite un sunet mai slab ca intensitate cu 20 decibeli ( asa am citit in presa )!

  5. Roxana spune:

    Cica sunt si pe baterii. :))
    Adica nu mai sufli tu in ele ci bazaie singure. bleah

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
