Mare, mica , tot o ridica !!!

               Eu credeam ca daca ai dubita, ai scapat de stresul ce il presupune parcarea in loc nepermis semnalizat si cu „ridicarea de auto” !

               Se pare ca nu e chiar asa !

               Sa simta si „Italia ” cum e pe aici !!!

Etichetat cu: , , , , , , , , , ,
Postat in Altele
2 comentarii la “Mare, mica , tot o ridica !!!
  1. sever spune:

    Cunosc belele de-astea, am avut-o si eu ridicata acum 20 de zile, si partea frumoasa este atunci cand o vezi trecand prin fata ta…. si doar mai erau 15 minute pana la terminarea valabilitatii indicatorului adica la orele 17 puteai si sa-l darami. Singura masina care mai era in parc era a mea…. asta e, drumuri nu e dar ridicam masini din gropi…. k sa dea altii in gauri

  2. OMU spune:

    #sever : Chiar imi place sa-ti citesc comentariile !!! Partea finala a ultimei tale fraze este bine infipta in realitatea zilelor noastre !!! daca ma bateai si nu gaseam o exprimare asa de realista !!!
    Te mai astept !!!

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
