Iata cum trece timpul !

Pentru că universul meu este viaţa de familie şi timpul liber îl petrec în cadrul familiei bucurându-mă de fiecare gest nou al fiicei mele, azi am vrut să fac o retrospectivă a ultimelor 2 luni .

Ar fi fost total nepotrivit să-mi provoc neplăceri analizând situaţia economică a ţării, demagogia reprezentanţilor clasei politice româneşti sau înjurând, fără niciun efect, furturile comise de cercuri de interese politice în dauna bietei Românici.

Aşa că , pentru mine astfel a trecut ultima perioadă de timp :

Etichetat cu: , , , , , ,
Postat in Altele
5 comentarii la “Iata cum trece timpul !
  1. Roxana spune:

    Cred ca tu ai contribuit doar la ochii Dariei, ca in rest ii seamana mamei toata.
    Si sa te pregatesti cu o nuielusa la cati pretendenti ai sa ai la usa ca e o dragalasa. 🙂

  2. OMU spune:

    Am interfon 🙂 🙂 🙂 şi stau la etajul 4 , aşa că cel sau cei nedoriţi vor avea greutăţi la coborâre mai mari decât la urcare ! Aşa este, referitor la Daria, am şi eu o părticică ! 🙂

  3. Zamfir POP spune:

    Daca fata e aşa de frumoasă, ai grijă să nu ai pretendenţi … la mamă!

  4. OMU spune:

    ¤Zamfir Pop : Din unghiul acesta chiar nu am privit deloc şi îţi mulţumesc pentru că m-ai „luminat” ! Consider că o să atrag asupra mea „corvoada ” de pretendenţi, care vor deveni „pretendente”, şi mă laud : Daria e frumoasă pentru că îmi seamănă 🙂 , sâc ! ! !

  5. Zamfir POP spune:

    Pentru tine şi ale tale, să fie 2011 un an cu multă sănătate. De restul, vă ocupaţi voi.

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
