De ce ?

De ce la semafoare mulţi dintre noi vorbesc sau doar gândesc urât referitor la cei care stau printre maşini şi încearcă să-şi vândă maldărul de ziare din braţe ? Ei muncesc pentru un ban cinstit şi chiar nu e uşor să alergi după fiecare claxon în speranţa că vei vinde un ziar de 1,5 lei din care să-ţi rămână 30 -40 bani.
Oare ce e în mintea acestor ” vânzători” când văd că un şofer refuză să cumpere un ziar şi implicit să le asigure un venit, în schimb preferă să dea cerşetorilor din aceeaşi intersecţie 1-2 lei fără ca aceştia să facă altceva decât să-i CEARĂ ! Cum se mai preţuieşte munca în aceste condiţii ???

Etichetat cu: , , , ,
Postat in Altele
10 comentarii la “De ce ?
  1. toni spune:

    cate ziare ai cumparat in ultima perioada valisor?

  2. Iulia spune:

    Bun punct de vedere. Eu niciodata nu dau bani degeaba cuiva. Macar sa cante un colind, ceva :))

  3. the dreamer spune:

    respect pentru munca vanzatorilor de ziare. Pana la urma castiga un ban cinstit, stau in picioare ore intregi, suporta jigniri, ploi, zapezi, canicula. In schimb, am ce am cu cersetorii … Despre copiii cersetori , am mai vorbit … mi-e mila rau de ei, ii urasc pe parintii care ii obliga sa faca asta… cat despre adultii cersetori … ce pot sa spun mai mult decat „mana intinsa care nu spune o poveste, nu primeste pomana”

  4. OMU spune:

    ¤Toni :am net !
    ¤Iulia asta era si ideea!
    ¤the dreamer: Mila si pomana adevărată are ssi alte forme nu neapărat să dam bani la cersetori pe stradă. De ex donarea celor 2 % din impozit catre o organizaţie caritabilă !

  5. toni spune:

    la cat de zgarcit esti cred ca te-ai intepat cu acul in cablul vecinului..

  6. ex-silentio spune:

    De fiecare dată când sunt cu mașina îmi iau monitorul de la ei. Iar când nu sunt, mă strecor printre mașini – și printre înjurăturile unor șoferi grăbiți – să iau ziarul (nu sunt prea matinal, ziarul se termină repede, și la ei sunt sigur că îl mai găsesc).
    Cât despre cerșetori …. eu sunt zgârcit. Nu dau nimic 🙂

  7. OMU spune:

    # ex-silentio : Eşti …realist , nu zgârcit ! asta pt. a mă apăra şi pe mine 😀 ! În ceea ce priveşte cerşetorii……………….. cred că nu le-ar sta rău încercând să câştige bani munciţi, poate chiar oferind spre vanzare ziare !

  8. @nonim spune:

    sa stii ca si eu am vandut ziare in intersectie la catolica.. acum vre-o 6 ani…. si de la orele 05.00 pana la 12.00 vindeam aprox 80 ziare…(ziarul de vrancea) numai ca sa am si eu bani de buzunar..
    * referitor la intrebarea ta din blog „Oare ce e în mintea acestor ” vânzători” când văd că un şofer refuză să cumpere un ziar ” sa stii ca multi cu masini scumpe sunt asa de zgarciti , de mai au tupeul sa zica ca se uita la stiri si tot aia e si in ziar.. asa ca nu mai da bani!!! ,…. altii il luau si imi multumeau ca stau in strada.. doar pentru ca ei sa aiba accesibilitate mai rapida la o informatie…!! altii erau clienti fideli… de exemplu stiam ca la ora 08.15 o sa apara o masina rosie cu numere VN … }{}{ si avea sa imi ia toate ziarele (monitoru` … ziarul de vrancea, libertatea,evenimentul zilei,) la care imi lasa si un pic de rest!!!
    –>cat despre cersetori… in mintea mea pot sa gandesc doar atit; in ziua de azi la legile si conducatorii „periculosi” tot mai multi cersetori o sa apara ca dupa ploaie.. si o sa fie „dezastru”
    –> iti dau un sfat,,,,, mai bine scrie in blog despre cum sa inceapa romanii o revolutie muta… (daca intelegi ce inseamna)
    P.S ai auzit ce candidati sunt la sefia politiei gugesti?? :)) tot Cornel :)) l-ea rupt picioarele la ceilalti candidati si nu au putut sa ajunga.. :)) :))

  9. OMU spune:

    ¤ aninim : La Gugeşti rămâne unicul MCPF! Mă bucur că-mi dai dreptate referitor la subiectul postării şi poate te vei convinge că nu tot ce este îmbrăcat in albastru are aceeaşi consistenţă ! Să nu uiţi de datoria ta !

  10. @nonim spune:

    mcpc???/ :)) esti prea tare….. moise cornel prostul fraierilor :))) :))) sau http://www.mcpf.co.uk/ tu stii ce ai scris…. as vrea sa scrii ceva si despre pacanelele care tot fura bani din buzunarele noastre… chiar si a mele… mai joc din cand in cand… cat sa nu mai am nimic pe mine :))

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
