Se vinde cu dotările ei !

Etichetat cu: , , , ,
Postat in Altele
18 comentarii la “Se vinde cu dotările ei !
  1. the dreamer spune:

    =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) cum urlă invidia în tine . Maşina ta n-are „ful obşăn”, nuuuu ??? Spune drept. de „aibies” nici nu te mai intreb :)))))))))))))))))

  2. toni spune:

    in comparatie cu tigaia ta…. ai să rupi mana pana faci bani de una cu dotarile astea..

  3. marko spune:

    the dreamer: marfa remarca!
    toni: mai tare!
    concluzie: vulpea cand nu ajunge la struguri spune ca-s acri…looser!

  4. OMU spune:

    the dreamer: N-are nimic maşina mea, nici măcar şofer bun ! 😀
    toni : măcar un autobuz ca al tău să-mi iau dacă tot îmi rup carca !
    marko: Ai dreptate , în materie de dotări auto sunt ” pierzător ” !

  5. toni spune:

    trenulet pentru pitici…intelegi?

  6. gogosar spune:

    Pt. Toni: te rog frumos sa nu bagi in discutie „jucaria” mea preferata.sau ai uitat k a fost si a ta mult timp pana sa ajungi in pozitia actuala. Numele meu iti spune ceva?

  7. OMU spune:

    Pentru cel ce nu înţelege, fac precizarea că strugurii necopţi nu au fost luaţi în vedere când am postat, ci am vrut să evidenţiez calităţile românilor de a folosi neologismele în cele mai bizare moduri !

  8. gogosar spune:

    toni : tot astept raspunsul tau la intrebarea mea

  9. mielu spune:

    crintoiule astept articolul cu nevertebrata sau cum s-o
    numi

  10. the dreamer spune:

    moama …. citind comentariile de la postarea ta anterioara ….. abia acum imi dau seama ca cel ce-si spune Marko… n-a sesizat gluma din comentariul meu …. :”>:( Ma bucur, in schimb, ca tu ai gustat glumita mea absolut nevinovata :). O seara frumoasa !

  11. OMU spune:

    ¤the dreamer : toti avem cate un marko! In cazul meu am avut noroc ca după cateva ore de la comentarii s-a încarcat fotografia reală a lui marco, de pe Gravatar ( el neştiind ca se va intampla asta) si l-am recunoscut ! Pot spune ca sunt caz fericit si e prima data cand internetul îmi dă o mână de ajutor ! Cred că e subiect bun pt. o postare această ” identificare ” reuşită de calculator ! Dacă mi i-ar spune şi pe ceilalţi „marko” pe care-i mai am pe lângă mine………………
    Şi să nu uit : Gluma ta e în siguranţă la mine !

  12. căpcă1 spune:

    vad ca se continua lupta de guerila…sa ne facem provizii de floricele si bere si sa privim cine va castiga !!!

  13. OMU spune:

    Proviziile sunt bune , dar în cazul acesta sunt inutile pentru că nu există condiţia obligatorie, necesitatea proviziilor……. Era datoria mea să o lămuresc pe The dreamer , mai ales că nu am musafiri…… 😀

  14. Zamfir POP spune:

    Bă, dom’le, el a învăţat să scrie! Tu, învaţă să citeşti, IN-telectulule, 😀 că nu eşti IN-apt! 😀

  15. Sărbători Fericite alături de ftele tale dragi Valy! Vă doresc un Paşte plin de senin, lumină, căldură şi dragoste!

  16. the dreamer spune:

    Sarbatori linistite sa ai ! Sarbatoarea Invierii sa da aduca tie si familiei tale multe bucurii, impliniri !

  17. Pharaon spune:

    De rasul plansul … Pe bune! O mai fi avand frati acasa?

  18. OMU spune:

    ¤Pharaon : Viitorul are semne bune pt. că nimeni nu a cumpărat autoturismul în cauză şi sper că doar din bun simţ pentru gramatica limbii române ! 😀

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
