Take this !

Eu nu am pus muzică, până acum !

Etichetat cu: , , , ,
Postat in Altele
4 comentarii la “Take this !
  1. @nonim spune:

    frumoasa melodie… ai cautat mult?? daca scriai guta nicolaie… era full cu raspunsuri :)) :)) lol nu imi place manele…… oricum ai gusturi… e frumoasa melodia…. data viitoare poti pune (Gabry Ponte- Figli di Pitagora) mie imi place….
    zii „bafta” lui Moise Cornel ca a iesit iar la sefia biroului!!! bravo lui…. sa vad daca pot sa il prind cu matza in sac.. o sa fiu paparatzy un timp :)) ok bafta!!!

  2. OMU spune:

    ¤@nonim : Îmi păreai că eşti omul faptelor, nu al atenţionărilor! Cred că au trecut vreo 10 luni ,timp în care doar ai vorbit , iar atitudine, faţă de cei care te nedreptăţesc, tot nu ai luat ! Mai rezişti ? Cele bune şi mersi de vizită !

  3. Zamfir POP spune:

    Se spune că orice prostie trebuie făcută o dată ca „prima oară”. Repetă. Mi-a plăcut muzica. Chiar dacă nu mă dau în vânt după manele.

  4. OMU spune:

    ¤ZamfirPOP : o să încerc !

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
