Şi ultimul câştigă !

Dacă v-aş spune că la concursul http://gazetadefocsani.ro/start-in-concursul-dedicat-blogosferei/ am luat locul 4 , aş primi felicitări, dar nu vă grăbiţi pentru că au fost 4 concurenţi. Bine că nu am fost descalificat că nu mai apucam să iau premiul ! Pe viitor promit să mai particip la concursuri de acest gen şi să-mi bat această clasare ! Eu pot mai mult , pot şi 20 !
Pe această cale ţin să-i mulţumesc organizatorului, d-lui Cristi Irimia, pentru premiul acordat ! Am fost plăcut impresionat şi total surprins că am câştigat şi eu ceva ! Este primul beneficiu material pe care mi l-au adus orele de stat pe internet !

Etichetat cu: , , , ,
Postat in Altele
5 comentarii la “Şi ultimul câştigă !
  1. Anonim spune:

    las ca urmeaza si spondiloza + ochelarii:):)

  2. OMU spune:

    Acum , că am citit comentariul tău, sunt şi mai fericit ! Poate n-o fi cum zici tu !!! 😀

  3. Anonim spune:

    Blaaaaat! io ştiu că eşti prieten cu organizatorul!!! So, blaaaaaaaaaaat!!!! 🙂

    P.S. Poi, buei, dacă-i aşa, dă şi tu o bere !

  4. OMU spune:

    Dau o bere ! Când ai bani poţi să o bei 😀 ! Am glumit, chiar dau o bere , dar pentru că nu te ştiu este necesar să „mă tragi de mânecă” !!!

  5. Lasa ca eu stiu ca poti mai mult. Sunt convinsa ca nu ai dat totul acolo :). Nu rade! Eu chiar stiu ca poti mai mult pentru ca iti pasa. Eu de exemplu nu am participat si oarecum imi pare rau. Ma gandeam ca de visatori nu e loc pe acolo :))). Oricum, mie mi-a placut articolul tau. Era la subiect.

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
