Oţelul e moale !!!

Am fost astăzi la meciul de fotbal dintre Otelul Galaţi, antrenor Munteanu Dorinel, şi Ceahlăul Piatra Neamţ antrenor Costel Enache !
DEZAMĂGIT este cuvântul cel mai nimerit care mi-ar descrie starea însă am putut observa că Frunză de la Galaţi e fotbalist bun, Antal a jucat „la mişto”, iar de la Ceahlăul l-am remarcat pe „numărul 6” , nu ştiu cine era, purta o mască de protecţie tip „zorro” pe faţă!
Scor final 1-0 pentru Ceahlăul cu gol marcat în repriza secundă iar în ultimele 15 minute echipa Oţelul Galaţi a fost părăsită şi de cei 40 suporteri care au făcut deplasarea la Focşani !

Etichetat cu: , , , , , , , , ,
Postat in Altele

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
