……de la www.balcanicfood.ro !

Am participat la un concurs organizat de Balcanic Fast Food Focşani !

Norocul meu a fost că mi-a fost apreciată opinia cu privire la băutura care se îmbină bine cu mâncarea fast food, fapt pentru care am câştigat 5 vouchere în valoare de 10 lei fiecare, pe care le pot folosi  pentru a-mi cumpăra produse de la Balcanic Fast Food Focşani !

Vă invit şi pe voi la Balcanic fast Food şi vă promit că nu o să vă pară rău!

Am plecat !

Etichetat cu: , , , , , , ,
Postat in Altele
13 comentarii la “……de la www.balcanicfood.ro !
  1. Catalin spune:

    Orice castig el, de orice valoare ar fi.. se trece pe plus, nu pe minus. 🙂 deci la cat mai multe astfel de castiguri 🙂

  2. zbe spune:

    bag seama ca esti gabor pomanagiu, nu m-am inselat

  3. căpcă1 spune:

    aaa, te-am prins, te-ai lasat cumparat de 5 vouchere si , gata, faci reclama !
    poi, in cazul asta, un sincer „huoă !!!” 🙂

  4. OMU spune:

    ¤ZBE : Mă aşteptam să mergi pe aceeaşi linie de comentarii în sensul în care dacă la postarea anterioară m-ai acuzat că-mi ” vând sângele pe bonuri „” acum să spui că mi-am vândut………….. inspiraţia ( în niciun caz inteligenţa :D) !

  5. OMU spune:

    ¤câpcă1 : Consider că era obligaţia mea morală să spun ce şi de unde am câştigat ( fapt ce include doar 1 link) !
    Referitor la părerea mea despre mâncare, aştept să te convingi singur că nu am greşit !
    Nu consider că am făcut reclamă , pentru că nu am vreun banner permanent pe blog la niciun produs!
    Nici la bucurie nu am pe nimeni alături ? 😀 😀 😀
    Dorde, zi şi tu ceva !

  6. zbe spune:

    cum se face ca la pomana gaborii ca tine sunt primii? sunt si exceptii… totusi cei ca tine sar in ochi.

  7. OMU spune:

    bine că „sar în ochi” şi nu îţi „ies prin ochi” ….. Ai pricipit ?

  8. zbe spune:

    pomanagiule……. de Gugesti 🙂 🙂

  9. zbe spune:

    apropo de concursul de inteligentza…te-au pus sa te numeri ?

  10. dorde spune:

    referitor la precedenta postare EU DONEZ, da un exemplu demn de toata lauda… doneaza si bonurile ! ma ofer eu sa te ajut ! :))

  11. zbe spune:

    ”dorde” nu o sa vezi pomana de la un gabor 🙂

  12. OMU spune:

    ¤zbe , ce mai cunosti tu oamenii …. Dar tu cine esti ? Bunul samaritean ?

  13. zbe spune:

    nu ma consider un „bun samaritean” si nici nu mi-au murit laudatorii, dupa cum te vad epatezi prin a te crede util societatii…consumi gazul baietas

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
