Am fost zugrav…..

Prin anul 2006 am cochetat, pentru infrumusetarea casei nou achizitionate, cu …… munca in constructii. M-am lasat repede, dar urme au ramas deoarece momentul a fost imortalizat si acum , umbland prin fotografiile vechi ma expun privirilor dvs. Tin minte ca lentilele erau pline de praf si le-am sters pentru fotografie dar inca se vede cat praf aveau Imagine.

Totusi recomand pentru cei care au nevoie statii concasare cu incredere, statii concasare bune !

Etichetat cu: , ,
Postat in Altele
3 comentarii la “Am fost zugrav…..
  1. Anonim spune:

    Am practicat si eu aceasta nobila arta. Cred ca inca mai am in mine prin plamani cca. 1 kg de praf de la renovare.
    Totusi, e o senzatie specială sa stii ca acea cărămidă, faianţă, sau perete a fost creat de tine.

  2. Lucian spune:

    Si eu am facut treburi asemanatoare cand a trebuit sa renovam…mult praf inhalat…

  3. OMU spune:

    # Lucian : Intradevar, trebuie sa facem de toate ca suntem romani, noi suntem natiunea cu cei maiinteligenti oameni: Gasesti intr-un singur barbat zeci de meserii , electrician, sudor, mecanic auto, tamplar, zidar, yugrav, vopsitor, mic afacerist-bisnitar, comentator sportiv bachiar si antrenor de fotbal si multe altele . Bine ar fi ca fiecare sa-si vada de patratica lui eu cu meseria mea, electricianul sa faca numai meseria lui , sa ne respectam fiecare munca celuilalt fara a ne-o supraevalua pe a noastra si asezate fiind raporturile societatea va progresa …

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
