317 !

Atâtea postări am acumulat în cei 4 ani care s-au scurs de la data înregistrării blogului meu ! Așa cum am spus încă de la început, la rubrica ”Despre mine”, blogul îmi este jurnalul pe care nu l-am avut anterior și pentru viitor îmi propun să imortalizez și apoi să aduc la cunoștința tuturor gesturi, fapte sau realități care mă vor deranja pe mine , dar și aspecte negative din viața orașului nostru , încercând în aceeași măsură să reliefez frumosul Focșaniului !

Etichetat cu: , , , , ,
Postat in Altele
4 comentarii la “317 !
  1. newparts spune:

    Felicitari pentru realizari si perseverenta!
    4 ani e totusi o perioada lunga

  2. OMU spune:

    multumesc ! Macar pentru perioada de timp si tot trebuia sa ma laud 😀

  3. newparts spune:

    Ai dreptate !
    Iti dai seama unii nu stau atat la scoala sau casatoriti 🙂
    Lista poate continua 🙂

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
