Am caiet Skag AR !

             În urma campaniei de pe Blogalinitiative, rechizitelemele.net  mi-au trimis uimitor de repede caietul Skag AR şi mulţumesc pentru acest lucru. Nu am stat mult pe gânduri şi am testat caietul fără să mai aştept să vadă şi fetiţa mea cum prinde viaţă coperta caietului. Deoarece doresc să experimentaţi singuri această opţiune vă anunţ că voi posta un review abia în ziua de 21.05.2013 şi vă las termen până atunci să intraţi în campanie!

Iată despre ce fel de caiete vă vorbesc : caiet skag AR !
O exemplificare mai bună este cea din filmarea video : http://www.youtube.com/watch?v=QACMjUYP6mk&feature=share&list=PLDd60Q9tXIxTkPgP3nCP0d7Kj5cZxZXqh

Etichetat cu: , , , ,
Postat in Altele

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
