Este sau nu este copt ?

Paraitul sau cand l-am taiat mi-a scaldat gura, culoarea rosie mi-a mai trimis un val de ploaie in gura, dar cand l-am gustat nu am fost multumit. In plus l-am analizat si am vazut ca foarte putine seminte erau coapte ( de culoare inchisa ) majoritatea covarsitoare fiind de un alb- crud !

Cam atat de mult sunt grabiti spre coacere pepenii :

DSC_0429

Etichetat cu: , ,
Postat in Din Focşani
4 comentarii la “Este sau nu este copt ?
  1. Pepenele copt bine inca nu e pe piata, mai asteapta cateva zile sa vezi atunci pepeni copti de iti lasa gura apa. Asta din poza nu prea imi place, unde sunt semintele mature?

  2. iluminisme spune:

    :)) depinde cate kg avea, sunt de parere ca cei sub 5 kg sunt mai tot timpul cruzi si seci

  3. Vali Crintea spune:

    😀 5 kg !
    #iluminisme si Alexandru Budici , multumesc pentru vizita!

  4. iluminisme spune:

    Atunci e clar se regaseste in categoria celor in care e-urile nu si-au facut indeajuns treaba.
    Sa traiesti!

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
