Am cascada mea !

Ploile care au adus un pic de primenire aerului plin de praf dupa ridicarea prafului din transeele proaspat sapate pentru modernizarea instalatiilor ENET si CUP  au mai adus si alte beneficii. Au curatat strazile de pamant ducandu-l „la vale” desi nu stiu unde l-a depus , iar in fata blocului meu au construit o minunata cascada naturala pe care am observato minute in sir.

Astept cu nerabdare sa vad ce efecte minunate vor avea caderile de zapada asupra peisajului rascolitor 😀 !

Sa nu-mi spuneti ca sunt pesimist pentru ca nu va permit, observator fin al modului de executare a lucrarilor fiind preconizez terminarea acestora prin mai 2014- fir-as gura fara adevar 😀 !

Pentru ca ce e frumos este bun de vazut, va ofer cateva imagini panoramice cum nu ati mai avut ocazia sa vedeti:

P1090945
P1090943P1090941
P1090942

Etichetat cu: , ,
Postat in Din Focşani
Un comentariu la “Am cascada mea !
  1. Mihai Drpciv spune:

    Numai in Romania se putea intampla asta…

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
