Din strada adunate

In urma cu mai mult de o saptamana in timp ce ma plimbam cu fiica mea prin Focsani in zona Sud unde locuiesc am vazut in spatiul verde din fata magazinului Profi o femeie trecuta de prima tinerete trebaluind. Curiozitatea m-a determinat sa ma uit mai bine pentru ca era dupa amiaza si stiu ca nimeni de la „spatii verzi” nu mai munceste la ora tarzie.

Am avut parte de o surpriza, dar o surpriza care pentru multi este deja normalitate in sensul ca nu-i mai afecteaza nici vizual nici civic. Nu am putut rata un mic interviu cu doamna culegatoare de trandafiri inarmata cu foarfece si sacosa, ba chiar si cu un alibi 😀 ! Eu stiu ca era duminica, zi de nunti si poate vroia sa faca o mireasa fericita !

Numai Politia Comunitara nu vede asemenea abateri !

Are cinste mireasa măăăăăăăăăăăă ???????

Etichetat cu: ,
Postat in Din Focşani
7 comentarii la “Din strada adunate
  1. mandachisme spune:

    he-he… Politia e cu noi! poate vine politia comunitara, cu un buchet de trandafiri, la usa dansei! :))

  2. Am vazut rupand flori niste persoane care plecasera de la o manastire.

  3. Vali Crintea spune:

    Daca te uiti mai bine cand scoate din sacosa e unul rosu sanatos

  4. Vali Crintea spune:

    Tot saraci au plecat de la manastire, asa cum au venit. Pacat de timpul pierdut de preot cu ei !

  5. […] românească le oferă unora super puteri în nesimțire, căci altfel nu aș putea cataloga acțiunea doamnei surprinsă de […]

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
