Prima serbare la gradinita !

                            Timpul trece si astazi am trecut si eu prin emotiile primei serbari la gradinita a fiicei mele Daria Elena!
Intai s-au strans micutii avand si ei propriile emotii :P1100219
Dariei numai de fotografii nu-i era, in rest trup si suflet pentru serbare ! 😀
P1100215
Iata ca a venit si momentul in care fara emotia s-a descurcat foarte bine si a spus poezia neajutata :
DSC_0235
Programul artistic al micilor raze de soare de la gradinita a continuat intr-un mod placut cu poezii, muzica si nelipsitul dans pe ritmuri diferite, ocazia perfecta pentru prezentarea valentelor artistice !
DSC_0296
Dupa ce razele de soare au obosit a venit randul lui Mos Craciun sa le aduca bucurii asa cum si copiii si-au bucurat parintii prezenti cu prestatia lor artistica! Mosul, om atent si grijuliu a avut exact cadoul dorit de fiecare copil si le-a rasplacit astfel faptele bune din cursul anului spunandu-le ca spiridusii sai vor continua sa le supravegheze activitatile. Daria nu s-a speriat de Mos Craciun cu toate ca acesta era cam ”chinezarie”, dar ce sa-i faci daca actorul 😀 era muuuuult mai tanar si fara fire de par alb ? 😀
DSC_0302
Multumita, doamna educatoare Andreea, a facut fotografii cu razele ei de soare si nu a lipsit nici Daria care insa a fost imortalizata in dublu rol daca luam in calcul si tabloul pe care tocmai il primise.

DSC_0311
Pentru a va convinge de buna dispozitie si istetimea copilasilor, aveti ocazia sa va simtiti bine privind urmatoarele filmari :


Etichetat cu: , , ,
Postat in Din Focşani
14 comentarii la “Prima serbare la gradinita !
  1. andreeanitzu spune:

    Doame ce frumoşi!
    Sunt atât de mândră de ei!

  2. Vali Crintea spune:

    si ei de tine ! Ai vazut ca i-au spus Mosului ca ai fost cuminte

  3. hehe.. ce dragut! mosului i-ar fi stat mai bine fara masca pe fata! 🙂 soricel! 🙂

  4. Vali Crintea spune:

    ori cunosti Mosul ?

  5. hahaha ,,, nu … dar chair are fata de chinez si aia is toti la fel :)))))

  6. Vali Crintea spune:

    poate te aude , sau citeste !

  7. dca ma citeste, data viitoare isi face masca naturala, nu din plastic!

  8. Simona spune:

    Ce copii frumoși! Daria are o clasă foarte frumoasă…Moșul e tare comic 😀

  9. Vali Crintea spune:

    eu is mosul si am fost foarte vorbaret, chiar si-n versuri le-am vorbit ! neavand par alb am trecut in spatele mastii ! multumesc !

  10. vavaly spune:

    Prima serbare nu se uita niciodata. citind la tine mi am amintit si am retrait si eu fiorii primei serbari a copilului meu. sunt lacrimi de fericire si trairi ce nu se pot exprima in cuvinte. Va doresc sa va aduca munti de astfel de bucurii!

  11. Roberts spune:

    un copil vesel si fericit! sa fie sanatoasa si sa va bucurati impreuna!:)

  12. Vali Crintea spune:

    Sarut mana! Sanatate si fericire va doresc dvs. si celor dragi dvs!

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
