Am scapat de podoabele scarii

Sarbatorile de iarna mi-a schimbat vecinul de palier care este si administrator al scarii si l-a transformat intr-un om cu inalte sentimenete, curate, specifice trairilor de Craciun. Eu il stiu cat este de acritura, dusmanos si nu pot decat sa ma minunez de efortul depus pentru a parea ca simte emotiile sfintelor sarbatori.

Iata cum a chinezarit el scara blocului in zona usii proprii si m-a obligat sa indur aproape 3 saptamani aceasta priveliste:

DSC_0263
Astazi am avut sansa sa privesc din nou cu placere acea zona a palierului intrucat mandrul nostru designer a binevoit si a redat aspectul initial inlaturand vechiturile lui din casa pe care le-a arucat cu lopata intrun mare gest de infrumosetare!
DSC_0318Cred ca este de prisos sa spun ca orice familie are  in casa obiecte de impodobit bradul care s-au demodat si care stau aruncate prin cutii de ani buni, dar acest fapt nu reprezinta un motiv de a le reinvia asezandu-le la usa !

Etichetat cu: , ,
Postat in Din Focşani
4 comentarii la “Am scapat de podoabele scarii
  1. Simona spune:

    :)) Vecinul tău nu are internet?

  2. Vali Crintea spune:

    nu, dar cumetrii lui de pe acelasi palier, prieteni cu mine in viata reala si pe Facebook au, asa ca am sters postarea de pe pagina mea de facebook 😀 ! doar nu vrei sa-mi incarce facturile la apa si gunoi 😀

  3. Simona spune:

    Exact d-asta te întrebam :))

  4. georgiana spune:

    :))…oamenii au vrut sa faca o fapta buna si sa va inveseleasca timpul pe care il petreceti in casa scarii:))!

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
