Stalingrad

Anul acesta mi-am propus sa vad si eu mai multe filme pentru ca anii trecuti nu am vazut mai mult de 8-10 filme pe an!

Pentru ca sunt hotarat am inceput sa pun in practica, dar nestiind sa descarc filme singura sursa accesibila mie pentru filme a fost canalul youtube unde acum 2 zile am vazut un film care mi-a placut intrucat dezbate o tema istorica – Stalingrad!

Daca stiti vreun site unde as putea gasi filme online sau de unde as putea sa le descarc mai usor astept indrumari !

Etichetat cu: , , , ,
Postat in Altele
Un comentariu la “Stalingrad
  1. mandachisme spune:

    mai e un Stalingrad din 2013, cu imagine mai buna, HDR gen, dar vreau sa vad ce zice povestea…

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
