La multi ani, de la dvs catre mine !

                       Astazi am implinit 33 de ani de viata ! Ma bucur ca este, inca :D, o varsta a tineretii si ca am avut alaturi foarte multi, neasteptat de multi prieteni si cunoscuti care mi-au transmis cele mai calde urari de bine!
Pana acum obisnuiam sa raspund fiecaruia personal cu un mesaj , dar astazi am fost de serviciu si va rog sa ma credeti ca acum mi-ar fi cu adevarat imposibil sa reusesc pana dimineata, iar de dormit chiar trebuie sa dorm!
Prin urmare va ofer o sincera plecaciune fiecaruia dintre voi, dragi prieteni care mi-ati transmis gandurile voastre bune si curate!
Din partea mea sa aveti parte de sanatate, fericire, familie implinita , prieteni adevarati, persoane care sa va fie aproape atunci cand ve-ti avea mai mare nevoie ( dar sa nu aveti aceasta nevoie) si sa va PLIMBATI peste tot din placere, sa vedeti lumea si sa lasati semne ale existentei voastre in tot ceea ce faceti !

Cu stima, Crintea Valerică !

Etichetat cu: , , ,
Postat in Din Focşani
8 comentarii la “La multi ani, de la dvs catre mine !
  1. Multi, multi, multi ani fericiti cu multa sanatate!

  2. dordefemeie spune:

    La multi ani Vali, sa te bucuri de tot ce ai si de cele ce vor urma, bune si frumoase.

  3. Loredana Milu spune:

    La Mulţi Ani, fericiţi, sănătoşi şi frumoşi! 🙂

  4. racoltapetru6 spune:

    Mi-ai luat vorba din… tastatură! 🙂
    Dar nu mă las și te urez și eu cu un La mulți ani, cu sănătate, fericire și împlinire!

  5. Popateapa spune:

    La Multi ani si numai de bine!

  6. iluminisme spune:

    Cu intarziere, iti doresc multi ani cu sanatate! 🙂

  7. clarozmarin spune:

    Sa traiti, sa infloriti si sa fiti cat mai mult timp fericit si sanatos alaturi de cei dragi!

  8. Ioana spune:

    La mulți ani, cu întârziere, dar cu gânduri bune!

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
