Alina Nedelea – Soseaua Catelu 42

Da, am citit-o si eu insa nu am avut timp sa fac o recenzie pana acum asa ca iata cateva idei :

Cartea mi-a adus in memorie realitatea vietii romanilor din anii care au precedat asa zisa revolutie din anul 1989: cozile la paine, la „adidasi de porc” , lapte etc. ! Sa nu uitam de programul tv scurt, de curentul electric cu program si mai ales de frigul general care stapanea apartamentele!

Pe fondul acestor realitati si a schimbarilotr care inevitabil vor veni la pachet cu „capitalismul” romanul urmareste evolutia personajului principal, Alina o fetita care va parcurge toate etapele vietii, inclusiv perioade mai putin inaltatoare!

Nu doresc sa va dezvalui prea multe detalii pentru ca romanul e scris intr-un stil foarte lejer si nu necesita mare efort pentru lecturare fapt care ma determina sa va indrum sa cititi aceasta carte.

Eu am lansat aceasta carte dupa ce am primit-o si acum este „carte calatoare ” intrucat a plecat si de la Alexandra!

Etichetat cu: , , , , ,
Postat in Carte
2 comentarii la “Alina Nedelea – Soseaua Catelu 42
  1. iluminisme spune:

    suna bine, in putine cuvinte chiar mi-ai starnit interesul 🙂

  2. […] am trimis „cartea călătoare”! Romanul pe care l-am primit  de la Vali Crintea,  ce l-a primit la rândul său de la kooperativa.ro a […]

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
