La Focsani teapa made in Piatra Neamt !

Pregatesc o poveste comuna multor oameni care pe timpul sezonului rece au avut de suferit datorita bateriilor cu defecte sau falsificate care au fost distribuite in Focsani de catre o firma cu o mare vechime de 3 luni si care s-a lansat foarte insistent prin biletele in cutiile postale si anunturi la radio local!

Etichetat cu: , ,
Postat in Legea
3 comentarii la “La Focsani teapa made in Piatra Neamt !
  1. Anonim spune:

    asteptam cu interes! dar spune+mi te rog, tu si alti bloggeri, si la tine (voi) in pagina de admin va napadesc reclame, promo si alte „stegulete” agresive?

  2. Vali Crintea spune:

    salutare si mersi pentru vizita ! eu personal nu am problema semnalata de dvs, dar nici bannere publicitare platite nu mi-am pus pe blog, eventual fac eu un advertorial 😀

  3. tatucostel spune:

    abia astept , voi fi alaturi de tine si voi populariza teapa sa evit victimizarea altora !

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
