Uite garantia- nu e garantia !

Vali Crintea

Cand pot, imi place sa prevad si sa ma pregatesc pentru intampinarea greutatilor fapt care de multe ori ma oboseste prin atentia continua pe care trebuie sa o am , dar asta-i alta problema. Asa se face ca pe 24 noiembrie 2014 am decis sa schimb bateria masinii mele intrucat eram sigur ca nu va face fata si celei de-a 7 ierni. In luarea deciziei am fost influentat imediat de deschiderea unui punct de comercializare a acumulatorilor auto de catre o firma reprezentant-direct Rombat, fapt anuntat si mediatizat prin multe pliante gasite pe scara si in cutia postala. Punctul de lucru s-a deschis de catre DANELYS PREST SRL – Daniela Amariei pe str. Valcele in curte la Autobaza 2 Focsani ( spre Campineanca ), iar preturile sub nivelul celor din magazine precum si asigurarea montajului si a garantiei cu verificarea instalatiei autoturismului au fost motive in plus de a cumpara…

Vezi articol original 650 de cuvinte mai mult

Postat in Altele
Un comentariu la “Uite garantia- nu e garantia !
  1. Vali Crintea spune:

    O sa schib acumuatorul zilele astea si fata de aceasta firma voi mai depune si alte plangeri

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
