Am gasit un joc simplu, dar fain

Nemarginitul facebook mi-a usurat intalnirea cu acest joc destul de simplu, dar atractiv si care creeaza dependenta pe fondul unei ambitii izvorate din neant.
http://gabrielecirulli.github.io/2048/
Ideea e aceea de a face in asa fel incat sa apropii cifrele de identice si acestea se vor dubla cat de mult va fi apt jucatorul sa reuseasca .
Dupa 7 jocuri asa arata cea mai buna partida a mea:
Untitled
Succes!

UPDATE :
Iata dublele mele, eram aproape 😀 17001

Etichetat cu: , ,
Postat in Din Focşani
9 comentarii la “Am gasit un joc simplu, dar fain
  1. Pishky spune:

    pe mine mă enervează jocu ăsta :))

  2. Alisa spune:

    Foarte fain, imi place tipul asta de joc 😀 Dupa a doua incercare am reusit sa fac 3568 🙂

  3. racoltapetru6 spune:

    Mi-e dor de jocuri… de-aș avea timp de ele… 🙄

  4. Vali Crintea spune:

    ideea este cat de mare e numarul obtinut prin dublare … 1024 am ajuns eu

  5. Alisa spune:

    Asa am 256 :)) tot e bine

  6. Vali Crintea spune:

    256 , URMEAZA 512, 1024 SI APOI TERMINI JOCUL LA 2048 succes 😀

  7. Alisa spune:

    Am renuntat la 512 🙂

  8. Anastasia spune:

    nu prea am rabdare cu jocul asta!

  9. Corsicaru spune:

    Best 340, m-am jucat mult si bine. Deja ma enerveaza jocul. Oricum, e unul foarte fain si interesant.

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
