Mâine plec la pedalat că prea am stat !

La inițiativa unui coleg din comunitatea cicliștilor vrânceni, mâine începând cu ora 17:30 voi pleca din Focșani pe un traseu de șosea prin localitățile din jur. Să văd ce traseu va fi și voi reveni cu detalii. Până atunci o să mă laud că-mi voi purta pentru prima data cea mai recentă achiziție, casca de culoare alba ca bicicleta !

Și pentru bicicletă am făcut unele achiziții, dar le voi folosi mai târziu pe unele dintre ele în timp ce lanțul din oțel special și-a intrat în rol cu toate că noaptea bicicleta este cazată în apartament.

 Revin cu UPDATE  conținând  traseul, fotografii și impresii !

asta-i ce am

iată cine mă transportă

Etichetat cu: , ,
Postat in Din Focşani
5 comentarii la “Mâine plec la pedalat că prea am stat !
  1. Popateapa spune:

    Vezi ce înseamnă să ai maşină mică? Uiţi de mersul pe jos sau cu bicicleta. spor la Pedalat şi te invit la o vizionare cât de curând!

  2. Vali Crintea spune:

    abia astept
    o zi placuta, mugurel !

  3. Popateapa spune:

    Mulţumesc si mai vino pe la mine

  4. Vali Crintea spune:

    paui la tine sunt !

  5. […] Iată şi situaţia Olteniței în alte ipostaze: Prognoza cotelor apei Dunării. […]

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
