Totusi am avut o melodie faina !

Paula Seling e preferata mea in materie de muzica usoara si nu pot sa nu uit ca a fost cam nedreptatita la ultima editie Eurovision !

Etichetat cu:
Postat in Altele
3 comentarii la “Totusi am avut o melodie faina !
  1. racoltapetru6 spune:

    Și eu o admir pe Paula Seling.

  2. Andreea spune:

    Da, și mie mi-a plăcut melodia și cei doi sunt într-adevăr profesioniști…dar asta e, Eurovisionul e o loterie. 🙂

  3. iluminisme spune:

    a fost o melodie simpla, nu s-a distins cu nimic de marea majoritate, prin urmare ar fi fost un miracol sa castigam ceva
    :))

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
