13 iunie 1990

ce ușor se manipulează , ce ușor se transformă omul în bestie, ce ușor ajungem victime sau agresori și oricum niciunul dintre roluri nu este ușor și nici nu lasă conștiința curată. Mulți s-au erijat în roluri de judecător și cu toate că sunt vii și văd imaginile și cursul pe care l-a urmat țara , nu comentează nici acum la clipuri. De asemenea persoanele agresate nu comentează , ne e scârbă de noi înșine ?

 

Iliescu reales la al 15 -lea Congres  –   ce tare !

Etichetat cu: , ,
Postat in Legea
2 comentarii la “13 iunie 1990
  1. Popateapa spune:

    Nu știu ce vârstă aveai în 1990 dar regret faptul ca am girat aceste evenimente prin lipsa de reacție la ele. Regret sa spun dar eram de acord cu FSN-ul de atunci. M-am trezit prea târziu!

  2. […] Rușine mie şi celor asemeni mie! Am girat o distrugere a națiunii române, am girat, prin atitudinea tacit afirmativă asupra evenimentelor ce ucideau oameni și visuri, apariția ciumei roșii, am girat exodul de români spre ţări unde au devenit slugi ale sistemelor de acolo. Ruşine mie, ruşine nouă! […]

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
