Și totusi unde-i laptele, bre ?

un punct de vedere despre Danone in care sunt mentionat !

delamineblog

Îmi pare bine mereu când constat o multitudine de păreri și mai ales când ele nu sunt asemănătoare pentru că astfel dovedim că fiecare gândește și percepe informațiile din mediul exterior după cum poate.
O campanie recentă de la Danone, găzduită de Blogalinitiative a fost subiectul unui articol pe un blog cunoscut în online. Am citit informațiile din acel articol și apoi m-am pus pe documentare pentru a vedea și eu ce si cum se întâmplă prin fabrica Danone de la București și mai ales în procesul de fabricare a iaurturilor. De la început o să recunosc faptul că sunt atât eu personal cât și membrii familiei consumator al produselor Danone și chiar sunt mulțumit de calitatea Danone în comparație cu cea a altor producători de preparate. Totuși am decis să iau în considerare informațiile din articolul menționat mai sus precum și pe cele din acest infografic foarte…

Vezi articol original 457 de cuvinte mai mult

Postat in Danone

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
