Brazilia- Columbia

Dupa o zi in care nu am facut nimic important si m-am limitat sa consum bere si sa mananc cat mai mult si mai divers fara a omite dulciurile, sac, a venit ora  23:00 si am decis sa vad si eu meciul de fotbal Brazilia  -Columbia  din Sferturile campionatului Mondial de Fotbal 2014 , eveniment care se desfasoara in Brazilia.

Nu am urmarit meciurile de fotbal, m-am limitat sa vad pe cat posibil rezumate sau sa aflu scorurile asa ca azi la ora meciului ceea ce stiu eu  din informatiile mai sus amintite, este ca Brazilia s-a calificat nemeritat – cu ajutorul arbitrilor si cu mult noroc sau pri prestatia excelenta a lui Neymar. Despre Columbia in schimb am auzit ca este echipa care a lasat o impresie buna tuturor iubitorilor de fotbal.

Am vazut prima repriza si am vazut ca Brazilia s-a decis sa arate cine este cu adevarat in fotbalul international si nu numai ca a inscris primul gol al confruntarii foarte repede dar a dominat jocul dupa parerea mea. Imi place sentimentul pe care il transmit columbienii pe terenul de fotbal , ceva de genu |: ” Avem puterea sa ne batem cu ei ! „

Imi doresc un rezultat egal si stabilirea semifinalistei sa se faca la loviturile de departajare, acolo unde

Postat in Altele

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
