Omul se ia de carte

Sătul de instabilitatea mediului de afaceri, un proprietar de chioșc, renunță la afacere și vinde ”complect” tot ce are în gara Marășești:

DSC_0840

Eu cred că se va pune cu burta pe carte !

Postat in Altele
4 comentarii la “Omul se ia de carte
  1. ba e coplect :))) tare asta!

  2. Popateapa spune:

    Bine ai revenit!

  3. racoltapetru6 spune:

    Măcar i s-a făcut publicitate gratuită ! 🙂

  4. Vali Crintea spune:

    Alexandra, vazusem ca lipseste si „m” , am vrut sa scriu la fel, dar nu am putut gresi atat de mult, practic am pus litera lipsa faravsa vreau si asa o sa las ca nu pot avea 2 litere gresite din 7

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
