Vai de Steaua mea …

Printr/un concurs de imprejurari am reusit sa urmaresc si eu meciul de fotbal din 16/le Cupei Romaniei    Berceni / Steaua. Nu/mi venea sa cred ca poate fi atat de presata Steaua de aceasta echipa din liga secunda si pot spune ca echilibrul ce se instaurase in  a doua repriza s/a rupt in favoarea bucurestenilor dupa eliminarea unui jucator de la Berceni pentru un fault dur.

Astfel Steaua a inceput sa fie prezenta pe teren si chiar a inscris de 3 ori prin gretosul de Iancu. Fotomodel cum se crede numai in pasi de prezentare pe podium a jucat , dar s/a llipit la gol printr/o greseala grava a portarului advers si beneficiind de pasele colegilor . La cat de infatuat este il vad un nou caz „MUTU” / sper sa nu ia si prafuri.

Inca o observatie : La Poarta Alba s/a dat stingerea la ora 22.00 si ciobanul proprietar, Becali nu a putut vedea niciun gol. Din cate se spune nici somnul nu l/a luat stiindu/si echipa la egalitate cu Berceni.

Urmeaza intalnirea din campionat cu Astra Giurgiu, detinatoarea Cupei Romaniei , dar care a fost eliminata azi din Cupa de catre Mioveni cu scorul de 3/1 …..

Tinand cont ca si Dinamo a avut emotii destul de mari in ceea ce priveste calificarea in optimile Cupei, ramane de vazut ce partide ne va rezerva aceasta etapa a Cupei Romaniei …..

Postat in Altele
Un comentariu la “Vai de Steaua mea …
  1. […] Perioada în care am lipsit din localitate s-a sfârșit. Am ajuns acasă. Totuşi îi rog pe toţi să păstreze secretul absenţei mele. Până la o soluţie definitivă nu pot spune nimic. Pentru oameni care sigur judecă nepărtinitor şi bine sunt sigur că situaţia mea va fi rezolvată în favoarea mea. Mulțumesc acelor care au fost alături de mine şi au menținut vii pe cât posibil blogul şi site-ul. La momentul oportun voi reveni cu amănunte! […]

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
