Am fost la Gura Humorului… ( 1 )

În luna Septembrie, în zilele de  26, 27, 28, 29 am fost cu familia într-o mică vacanță în Gura Humorului pentru că nu mai fusesem în acea zonă niciodată și pentru că familia e pe primul loc. Recunosc faptul că am beneficiat și de o ofertă foarte avantajoasă din punct de vedere material și astfel am urcat cu toții în mașina familiei și am purces la drum. Am ajuns după cum estimasem la ora 14, exact când se face check-in, și am uitat foarte repede de Focșaniul pe care-l lăsasem în umă. Eram intrați în ”Ținutul Mănăstirilor”:

tinutul mănăstirilor

tinutul mănăstirilor

manastiri in Bucovina

manastiri in Bucovina

 

Etichetat cu: , ,
Postat in Altele
5 comentarii la “Am fost la Gura Humorului… ( 1 )
  1. asa, si? te-ai oprit cam brusc. Inteleg ca urmeaza partea a doua, dar Iuliana trebuie sa te mai invete 😛 ca textul nu se termina in groapa, eventual in „altar”… nu te enerva pe prieteni 😛

  2. Vali Crintea spune:

    e serial draga …

  3. inteleg, dar baga macar „to be continued”, asa de sanchi 😛

  4. a… sau „ramaneti aproape”.. stati asa ca am vazut niste moaste… hi hi hi

  5. Vali Crintea spune:

    o sa pun punct ede suspensie ….

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
