Cartile lecturate de mine anul acesta 2014

1. VAND KILOMETRI Mihai Barbu
2. CRONICA UNEI MORTI ANUNTATE – G. Garcia Marquez
3. LORELEI – Ionel Teodoreanu
4. 11 minute – Paulo Coelho
5. Întoarcere la Hristos – Ioan Ianolide !

6. Lupul travestit in bunicuta – San Antonio – Frederic Dard

7. Oscar si Tanti Roz EricEmmanuel Schmitt

8.  Mutre de inmormantare-San Antonio – Frederic Dard

9.  Berurier in serai -San Antonio – Frederic Dard

10. Coborarea în iad – Neculai Popa

11. SECRETE ȘI TRĂDĂRI – Diane Chamberlain;
12. FENOMENUL PITEȘTI – Virgil Ierunca;

Lista va fi în continuă completare…

Din păcate a 13-cea carte a ramas la jumatate , doar e Idiotul ! 😀

la multi ani 2015!

Etichetat cu: , , , , ,
Postat in Carte
17 comentarii la “Cartile lecturate de mine anul acesta 2014
  1. newparts spune:

    Esti de admirat domnu’ Vali ca-ti faci timp si de citit

  2. […] Căutând ceva printr-un sertar cu lucruri vechi am găsit mult fotografii pe care am început să le scanez. Am găsit alte fotografii cu unii dintre cosmonauții sovietici care ne-au încântat copilăria. Nu erau reprezentanți ai URSS, ci erau niște oameni ce văzuseră Pământul din Cosmos. Erau niște oameni ce aveau dorința de a cunoaște, de a ști mai multe! Noi îi respectam și iubeam ca oameni nu uniforma lor sau apartenența lor la o națiune sau alta. Aceste gânduri le-am găsit în sertarul cu amintiri! Acestea și imaginile de mai departe. […]

  3. […] epocii comuniste! De ce nu a fost distrusă şi aceasta? Probabil au fost oameni, la nivel local, care au iubit localitatea, au iubit oamenii. Bravo lor, ruşine […]

  4. […] Municipiului Oltenita spun “Pa” speranței de a avea locuri de muncă acasă la ei, în Municipiul Oltenita.  Stăpâni pe teren, cei de la Transdanube pot să nu mai construiască decât ceea ce vor ei. În […]

  5. Popateapa spune:

    Ai intrat în gravă? Nu mai scrii de loc?

  6. Vienela spune:

    Ieri ma gandeam la posibilitatea de a reciti Lorelei, caci amintirile de acum foarte multi ani s-au estompat si eu am ramas mai mult cu impresia ca este una dintre cele mai bune carti citite vreodata, fara sa pot spune totusi din ce motiv cred asta.

  7. Vali Crintea spune:

    sigur te-ar capta si cu ocazia recitirii !

  8. cred ca am mai bine de trei luni de cand nu am mai pus mana pe o carte; mi-e dor de vremea in care nu aveam laptop si televizor si adormeam cu gandul la personajele din cartea de sub perna

  9. Vali Crintea spune:

    Cristina, din pacate am o pauza de cateva luni de la ultima carte , insa ieri am inceput IDIOTUL 😀 ! Consider ca macar 10 carti pe an sunt necesare!

  10. Alex-Maicon spune:

    nimic de rebreanu?

  11. ricamihai13 spune:

    și anul nu s-a terminat…

  12. Vali Crintea spune:

    ai spus bine, ricamihai13, pentru ca vreau sa-mi bat telul de 1 carte pe luna si am inceput-o pe a 13 😀

  13. Chiar aveam nevoie de câteva cărţi noi pe care să le citesc. Interesant top.

  14. Cezar spune:

    Cateva dintre ele le-am citit si le voi incerca si pe celelalte pe care le-ai precizat in articol. Multam!

  15. Vali Crintea spune:

    ma bucur ca ai gasit titluri atractive. multumesc pentru vizita!

  16. Vali Crintea spune:

    Spor la lecturat ! Vad ca se cauta recenzii la carti si chiar recomandari de carte , asa ca azi voi publica si lista cartilor anului 2015 😀

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
