Răspunsul

Știu că insist, nu sunt Dan Diaconescu, nu fac seriale, dar voi continua pe această linie până la soluționare mai ales că indiferența Primăriei / Consiliului local m-a ambiționat.

Aveți aici și aici și aici și aici (articol în ziar local) episoadele anterioare, iar această postare cuprinde prima veste bună cu toate că nu are un termen clar.

Am un răspuns primit de la Serviciul Public Local de Asistență Socială Focșani, unde am descoperit-o pe d-na Milea Ionica o profesionistă desăvârșită mult peste ”cocoanele ” de la Primărie. Mi se comunică faptul că se va solicita de către Serviciu includerea donatorilor de sânge într-o categorie a subvențiilor urmând să primească abonament lunar având călătorii nelimitate cu doar 20 lei . Ținând cont că trebuie modificată o Hotărâre a Consiliului Local, chiar nu știu cât timp o să curgă până la realizare. Din câte cred eu doar consilierii pot avea inițiative pentru modificarea ori aprobarea unei Hotărâri de Consiliu Local și nu am depistat vreunul sensibil la această nedreptate. Oare trebuie mereu să tranșăm în forță orice dispută ? Dialogul, bunul simț și înțelegerea ( nu spun omenia ) nu sunt suficient de puternice pentru a duce la respectarea legii ?

Ce o să se întâmple dacă eu voi strânge toți donatorii care nu au avut parte de acest drept din cauza necunoașterii legilor de către administrație și dacă împreună am sesiza acest abuz sau neglijență în serviciu instituțiilor abilitate ? Dacă ne-am cere retroactiv drepturile ? Alooooooooo ????!!!

Vreau să fiu bine înțeles că nu am nimic personal cu nimeni ( consilieri, primar, angajați SPLASF, conducerea societății de transport ), dar indiferența afișată referitor la această ÎNCĂLCARE FLAGRANTĂ A LEGII nu face decât să mă ambiționeze în numele donatorilor care au fost izgoniți de autorități atunci când au cerut acest drept și care s-au speriat de tonul  și puterea deciziilor ce le-au fost aduse la cunoștiință ( ei neavând curajul și posibilitatea de a cerceta ). Vreau doar să aduc un nou argument, fie el material, pentru a încuraja donarea de sânge !

Cetățenii trebuie să învețe să-și respecte îndatoririle și să-și ceară drepturile!

adresa SPLASCHCL 178/2013

Etichetat cu: , , , , , , , ,
Postat in Din Focşani
Un comentariu la “Răspunsul
  1. Popateapa spune:

    Chiar lucrurile bune sfarsesc neplacut in România din cauza unor persoane dezinteresate ajunse in locuri cheie! Si apropo de srev de asistenta sociala. De ce donatorii de sange sunt inclusi in aceasta categorie.

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
