Ministicle COCA-COLA!

Dupa cum stiti Coca-Cola are o campanie de promovare Kiss and Win prin care provoaca pe toti cei care sunt interesati sa gaseasca una din cele 2.000.000 sticle de 0,5 litri de Coca – Cola oferite ca premiu instant prin gasirea capacelor inscriptionate in interior ~sticla~. Mai mult decat atat, capacele care au cod alfanumerit tiparit pot fi inregistrate pe site si participa la extragerea celor 100 de colectii zilnice continand 10 ministicle aniversare.

Ei bine, eu am castigat 6 sticle si participand la extragerea la sorti am bifat si o colectie de ministicle care spre surprinderea mea a sosit cu livrare gratuita la 5 zile de la extragere. Pot spune ca sticlutele sunt interesante, dar ma asteptam la altceva- nu stiu ce si cum sa spun 😀 !

Pentru cei care-s curiosi , va ofer alaturat fotografiile premiului urmand sa stiti ce o sa castigati ! 😀 DSC_2377DSC_2376

Etichetat cu: , ,
Postat in Altele
2 comentarii la “Ministicle COCA-COLA!
  1. adrianadi98 spune:

    macar au ceva in ele?:))

  2. Vali Crintea spune:

    nu au continut, sunt doar de frumusete si peste 80 de ani pot valora muuuuult. La fel cum acum sunt cautate racitoare coca-cola vechi sau alte produse ( am vazut si eu pe un canal tv la comertul cu lucruri vechi in America 😀 ). Le las mostenire, clar !

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
