E și ziua mea!

A mai trecut un an ! Trag linie si ma laud cu nopi donari, cu o lupta castigata in respectarea drepturilor donatorilor si cu speranta impulsionarii donarii de sange si pe viitor !

Vali Crintea

Trezit pe la orele 10:30 dupa tura de noapte de la serviciu am deschis internetul să iau pulsul știrilor locale așa cum o fac deseori. După nici 10 minute mi-am urat un LA MULȚI ANI deoarece am aflat din ziare  că e ziua mea ! Să fiu sănătos și să am parte de împliniri alături de cei dragi mie ! În același timp urări de bine transmit tuturor oamenilor , chiar și celor care nu sunt oameni mereu întrucât societatea îi are și eu nu-i pot elimina.

Să vă spun despre ce este vorba, astăzi se sărbătorește Ziua Mondială a Donatorului de Sânge și cum eu sunt donator de 2 ani de zile având 9 donări la activ urmând a 10-a chiar săptămâna viitoare consider că sunt inclus în comunitatea donatorilor de sânge.

Vă pot spune că donatorul de sange are dreptul sa primeasca, la cerere, pentru fiecare donare efectiva

Vezi articol original 341 de cuvinte mai mult

Postat in Altele
2 comentarii la “E și ziua mea!
  1. Mulți ani fericiți cu frumoase împliniri! Multă sănătate, în primul rând pentru a te bucura de ea și în al doilea rând pentru a fi un bun donator de sânge în continuare!

  2. Vali Crintea spune:

    Multumesc frumos pentru frumoasele urări !

Lasă un răspuns

Cinematograf Focșani HAPPY CINEMA

Scrie-ţi aici adresa de e-mail pentru a primi o notificare de fiecare dată când scriu un nou articol

Alătură-te altor 1.501 urmăritori

PR-ul meu !
monitorizat ZELIST

blogalinitiative bucuresti
